مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 11:302018-12-19سياسي

برگزاری کنگره «کودکی، توسعه سیاست گذاری اجتماعی» در دیماه


دبیر اجرایی کنگره کودکی، توسعه و سیاستگذاری اجتماعی با بیان اینکه این اولین کنگره با محوریت کودکی و توسعه است، گفت: انجمن حمایت از حقوق کودکان با هدف گفتمان سازی در مورد مباحث مربوط به حقوق کودکان در سطوح بالاتر سیاست گذاری این کنگره را برگزار می کند.

- برگزاری کنگره کودکی، توسعه سیاست گذاری اجتماعی در دیماه دبیر اجرایی کنگره کودکی، توسعه و سیاستگذاری اجتماعی با بیان اینکه این اولین کنگره با محوریت کودکی و توسعه است، گفت: انجمن حمایت از حقوق کودکان با هدف گفتمان سازی در مورد مباحث مربوط به حقوق کودکان در سطوح بالاتر سیاست گذاری این کنگره را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشید یزدانی در نشستی که در انجمن حمایت از حقوق کودکان در خصوص این کنگره برگزار شد، افزود: با برگزاری این کنگره نگاه کلان و جستجو در مورد راهکارهای حل مسائل و معضلات کودکی می تواند در قالب برنامه های عملیاتی از سوی انجمن حمایت از حقوق کودکان با همراهی دیگر نهادهای مدنی و حاکمیت در کشور به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در ادامه اظهار کرد: انجمن حمایت از حقوق کودکان پس از تصویب کنوانسیون جهانی حقوق کودک در راستای حمایت از حقوق کودکان به عنوان سازمان مردم نهاد، مستقل، غیرسیاسی و غیرانتفاعی در سال 73 آغاز به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره «کودکی، توسعه سیاست گذاری اجتماعی» در دیماه

برگزاری کنگره «کودکی، توسعه سیاست گذاری اجتماعی» در دیماه