مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 11:452018-12-19حوادث

دومینوی آتش سوزی پاییزی در مدارس و 4 قربانی دیگر


امسال دومینوی آتش سوزی پاییزی در مدارس به دبستان اسوه زاهدان رسید و در واپسین روزهای آذرماه، حادثه تلخی را رقم زد که بدون شک در حافظه تاریخی این سرزمین باقی خواهد ماند و یادآور بی مسئولیتی ها، - کم کاری ها و قصوری است که نمی دانیم تا کی قرار است ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حادثه روستای بیجار سر گیلان در بهمن 76، آتش سوزی مدرسه روستای سفیلان در چهارمحال و بختیاری در آبان 83، حریق مدرسه شهید رحیمی روستای درودزن در آذر 85، زبانه کشیدن آتش در خوابگاه شبانه روزی در منطقه چاه رحمان سیستان و بلوچستان در آبان 89 و آتش سوزی مدرسه شین آباد در آذر 91 از جمله حوادث تلخ 25 سال گذشته هستند که بیش از 50 قربانی داشته اند.

طبق اعلام رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، هنوز 40 درصد مدارس کشور به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز نیستند؛ علیرغم اقدامات انجام شده در سال های گذشته، همچنان دولت و مجلس عزم جدی برای استاندارد سازی کلیه سیستم های گرمایشی مدارس و از سوی دیگر بازسازی و مقاوم سازی 30 درصد مدارس ناایمن کشور ندارند و پیشرفت در ساخت و ترمیم مدارس جدید و استقرار سیستم گرمایشی استاندارد با سرعت پیش نمی رود.

صبح روز گذشته اخباری از آتش سوزی در مدرسه غیردولتی در زاهدان منتشر شد؛ 59 کودک این مرکز آموزشی بلافاصله از محل حادثه خارج شدند ولی حال چهار کود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومینوی آتش سوزی پاییزی در مدارس و 4 قربانی دیگر

دومینوی آتش سوزی پاییزی در مدارس و 4 قربانی دیگر