مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 11:502018-12-19فرهنگي

نقش پررنگ کن در اسکار خارجی


از میان 9 فیلم راه یافته به فهرست کوتاه نامزدهای شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار، 6 فیلم در جشنواره کن امسال رونمایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار روز گذشته از میان آثار واجد شرایط از 87 کشور جهان در نهایت 9 فیلم را به عنوان نامزدهای اولیه شاخه بهترین فیلم خارجی اسکار 2019 انتخاب کرد و از جمله موارد قابل توجه آن حضور چشمگیر فیلم های جشنواره کن در میان نامزدهاست.

پرندگان عبوری (کریستینا گایگو و سیرو گرا) از کلمبیا، دزدان فروشگاه (هیروکازو کورییدا) از ژاپن، آیکا (سرگیی دوورتسوی) از قزاقستان، کفرناحوم (نادی لبکی) از لبنان، جنگ سرد (پاول پاولیکوفسکی) از لهستان، سوختن (لی چانگ دونگ) از کره جنوبی فیلم هایی هستند که از جشنواره کن به فهرست کوتاه اسکار خارجی راه یافتند.

فیلم دزدان فروشگاه ساخته هیروکازو کورییدا ی ژاپنی نخل طلای بهترین فیلم کن 2018 را دریافت کرد، پاول پالیکوفسکی کارگردان لهستانی برای ساخت درام سیاه و سفید جنگ سرد جایزه بهترین کارگردانی کن را به خانه برد، فیلم قزاقستانی آیکا جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن را برای سامال یسلیامووا به ارمغان آورد، جایزه هیئت داوران کن به فیلم لبنانی کفرناحوم به کارگردانی نادین لبکی رسید، همچنین فیلم تحسین شده سوختن یکی از رقبای دریافت نخل طلا بود و پرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پررنگ کن در اسکار خارجی

نقش پررنگ کن در اسکار خارجی