مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آذر 1397 ساعت 06:502018-12-20اقتصادي

آخرین مهلت «حذف و اضافه» بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی


قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای آذرماه جاری برای مدت یک سال تمدید شد و آخرین مهلت تعیین شده برای حذف و اضافه بیمه تکمیلی تا 30 بهمن ماه تعیین شده است.

- آخرین مهلت حذف و اضافه بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای آذرماه جاری برای مدت یک سال تمدید شد و آخرین مهلت تعیین شده برای حذف و اضافه بیمه تکمیلی تا 30 بهمن ماه تعیین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه میلیون و 81 هزار و 649 بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار دارند و شرکت آتیه سازان حافظ برای ششمین بار متوالی بیمه تکمیلی بازنشستگان را در سال آتی برعهده خواهد داشت.

طبق اعلام معاون شرکت آتیه سازان حافظ در قرارداد جدید سقف پوشش اعمال جراحی های تخصصی افزایش یافته و حق بیمه قرارداد به 38 هزار و 200 تومان به ازای هر نفر در ماه تغییر پیدا کرده است.

در این قرارداد سقف تعهدات فوق تخصصی از 14 به 15میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و شامل اعمال جراحی قلب و مغز، پیوند کبد، کلیه، ریه، قلب، مغز استخوان، جراحی سرطان، رادیوتراپی، شیمی درمانی، تامین هزینه داروهای درمان بیماری های خاص نظیر تالاسمی، هموفیلی، دیالیز، ام اس و غیره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت «حذف و اضافه» بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

آخرین مهلت «حذف و اضافه» بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی