مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 دی 1397 ساعت 14:452018-12-22اقتصادي

مرکز بازتوانی معتادان چهارمحال و بختیاری نیازمند تأمین اعتبار


معاون امور پیشگیری اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: مرکز بازتوانی معتادان استان نیازمند تامین اعتبار برای درمان بانوان معتاد است تا این افراد پس از بهبودی دچار مشکل نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اشرف عسگری اول دی ماه در سومین کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان، اظهار کرد: هم اکنون از هر 100 فرد مبتلا به اعتیاد پنج نفر زن هستند که شاید آمار نشان دهد شمار زنان مبتلا به اعتیاد اندک باشد اما آثار زیان بار اعتیاد برای بانوان بیشتر است.

وی با بیان این که بانوان دیر معتاد می شوند اما به علت داشتن جنبه عاطفی زیاد اگر به اعتیاد دچار شوند دشوارتر درمان می شوند، افزود: زنی که بر اثر خلأ عاطفی به اعتیاد پناه می برد راحت از آن جدا نمی شود.

عسگری ادامه داد: تجربه نشان داده پس از اعتیاد بانوان، نخستین کسی که این فرد را ترک می کند همسر است اما در اعتیاد مردان، آخرین فردی که مرد را ترک می کند همسر او است.

وی با اشاره به این که زمانی که زنی معتاد می شود زمینه برای سایر آسیب های اجتماعی برای این فرد ایجاد شده و به کارهای ناشایست روی می آورد، تصریح کرد: 80 درصد زنان از طریق وابستگان خود مانند پدر، برادر و همسر معتاد می شوند که این امر به علت مخالفت زنان از اعتیاد است که معمولاً همسران آن ها برای عدم مخالفت زنان، آن ها را با خود همراه می کنند و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز بازتوانی معتادان چهارمحال و بختیاری نیازمند تأمین اعتبار

مرکز بازتوانی معتادان چهارمحال و بختیاری نیازمند تأمین اعتبار