مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 دی 1397 ساعت 15:002018-12-22سياسي

«نگاه نو» به داریوش طلایی رسید


شماره 119 فصلنامه «نگاه نو» با بخش ویژه موسیقی کلاسیک ایرانی با عکس روی جلد داریوش طلایی، موسیقی دان و نوازنده تار و سه تار منتشر شد.

- شماره 119 فصلنامه نگاه نو با بخش ویژه موسیقی کلاسیک ایرانی با عکس روی جلد داریوش طلایی، موسیقی دان و نوازنده تار و سه تار منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش ویژه این شماره با این مطالب همراه است: چرا می گوییم موسیقی کلاسیک ایرانی؟ از بابک خضرایی، داستان دستگاه از ساسان فاطمی، سرآمدان موسیقی کلاسیک ایرانی از تارا الله وردی، رصد تؤامان سه ستاره: مهدی قلی هدایت، علی نقی وزیری، عارف قزوینی از محمدرضا فیاض، مقرنس های ناپیدای آسمان و آوای شجریان از بهروز غریب پور و داریوش طلایی: موسیقی دان، نوازنده سه تار و تار گفت وگوی علی میرزایی با داریوش طلایی.

در بخش مقاله ها نیز این مطالب درج شده است: جنبش جلیقه زردها در فرانسه، دردنمونِ جامعه ای در حال گذار از علیرضا مناف زاده، افزایش شتابان نقدینگی و تورم مهارگسیخته از طهماسب مظاهری، جهانی بنشسته در گوشه ای؛ یارشاطر و ایران از فخرالدین عظیمی، جایزه نوبل صلح 2018 برای مقابله با استفاده از تجاوز به عنوان سلاح جنگی از مهشید جعفری، چرا جایزه نوبل 2018 ادبیات اهدا نشد؟ از طاهر جام برسنگ، مینوی و مینورسکی، نگاهی به یادداشت های انتقادی مینوی بر مقالات مینورسکی از مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نگاه نو» به داریوش طلایی رسید

«نگاه نو» به داریوش طلایی رسید