مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 دی 1397 ساعت 15:512018-12-22اقتصادي

آنچه فرهنگیان متقاضی بیمه تکمیلی باید بدانند


فرهنگیانی که از تاریخ اول دی 97 متقاضی پوشش بیمه تکمیلی هستند، به همراه همسر و تمام فرزندان می توانند تحت پوشش قرار گرفته و از مزایای این بیمه نامه بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، برای تداوم و استمرار پوشش بیمه درمان تکمیلی فرهنگیان شاغل در راستای تأمین سلامت کارکنان آموزش و پرورش و با توجه به افزایش هزینه های حوزه بهداشت و درمان و به تبع آن افزایش نرخ حق بیمه تکمیلی درمان و در جهت صرفه و صلاح بیمه شدگان، تفاهم نامه بیمه درمان تکمیلی بین وزارت آموزش وپرورش و شرکت آتیه سازان حافظ در دو طرح الف و ب برای اجرا از تاریخ اول دی ماه 97امضا شد.

 طرح الف : در این طرح، بیمه تکمیلی درمان به روش بیمه گری در برابر تعهدات است که مزایای آن شامل بازپرداخت هزینه کرد که بیمه شدگان در کوتاهترین زمان ممکن ، پرداخت فرانشیز خدمات به میزان 20درصد توسط بیمه شده و ارائه خدمات حداکثری به همراه تضمین در پرداخت اسناد هزینه شده به صورت آنلاین توسط شرکت طرف قرارداد است.

طرح ب : بیمه تکمیلی در این طرح به روش صندوق درمان با جدول تعهدات مشابه سال گذشته است.

فرهنگیان متقاضی بیمه درمان تکمیلی جهت انتخاب یکی از دو طرح فوق باید تا تاریخ 20دی ماه با مراجعه به ادارات تعاون محل خدمت نسبت به انتخاب یک طرح اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه فرهنگیان متقاضی بیمه تکمیلی باید بدانند

آنچه فرهنگیان متقاضی بیمه تکمیلی باید بدانند