مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 دی 1397 ساعت 16:412018-12-22ورزشي

ایران سومین تیم موفق در تاریخ جام ملت های آسیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فاکس اسپورتس آسیا روز شنبه در گزارش خود می نویسد: جام ملت های 2019 آسیا در حالی در ماه ژانویه آغاز می شود که تیم های شرکت کننده در آن، - شبکه فاکس اسپورتس آسیا در آستانه جام ملت های 2019 آسیا، در گزارشی موفق ترین تیم های تاریخ این تورنمنت را طبقه بندی کرد که در این فهرست نام تیم ملی ایران در بین سه تیم پرافتخار و موفق آسیایی به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فاکس اسپورتس آسیا روز شنبه در گزارش خود می نویسد: جام ملت های 2019 آسیا در حالی در ماه ژانویه آغاز می شود که تیم های شرکت کننده در آن، برای کسب حق تاجگذاری و تصاحب لقب قهرمان آسیا، با یکدیگر رقابتی هیجان انگیز را آغاز خواهند کرد.

این تورنمنت که هر چهار سال یک بار برگزار می شود، در سال 1956 آغاز شد و از این رو پس از جام ملت های آمریکای جنوبی، دومین رقابت قاره ای جهان از حیث قدمت به شمار می رود.

قهرمان این تورنمنت به طور خودکار به جام کنفدراسیون ها که توسط فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برگزار می شود، راه می باید؛ در این دوره از رقابت ها که کمتر از یک ماه دیگر در امارات متحده عربی برگزار می شود و از پنجم ژانویه تا یکم فوریه 2019 به طول خواهد انجامید، برخلاف روال دوره های قبل، به جای 16 تیم 24 تیم با هم رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران سومین تیم موفق در تاریخ جام ملت های آسیا

ایران سومین تیم موفق در تاریخ جام ملت های آسیا