مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 11:162018-12-23سياسي

حادثه آتش سوزی در مدارس بازخورد منفی نسبت به ایران در دنیا دارد


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بی شک اتفاقاتی مانند حادثه آتش سوزی در مدارس کشورمان، در سطح جهانی یک بازخورد منفی نسبت به جمهوری ایران به وجود می آورد.

- نادر قاضی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به حادثه آتش سوزی در مدرسه اسوه حسنه زاهدان اظهار کرد: در قانون بودجه مجلس شورای اسلامی، از سالیان گذشته اجازه داده می شود که دولت از مصرف کنندگان گازشهری پول هنگفتی برای تهیه سیستم گرمایشی مدارس شهری و روستایی اخذ کند.

وی افزود: متاسفانه مدرسه ای که در زاهدان طعمه آتش شد و چند دانش آموز بی گناه در آن سوختند مدرسه ای غیرانتفاعی بوده و باید اداره کل نوسازی استان سیستان و بلوچستان پس از اطمینان از برقراری سیستم گرمایشی آن، نسبت به صدور مجوز برای دایر کردن مدرسه اقدام می کرد که نکرده بود و این تخلف بزرگ از سوی اداره کل نوسازی و عدم نظارت اداره کل آموزش و پرورش و بی مسئولیتی مدیر مدرسه بود که سبب وقوع این اتفاق ناگوار شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بی شک این موضوع در سطح جهانی نیز یک مسئله و بازخورد منفی نسبت به جمهوری ایران به وجود می آورد چون دنیا خواهد گفت که جمهوری اسلامی توان تهیه یک بخاری استاندارد برای یک مدرسه را ندارد در حالی که به فکر صدور انقلاب اسلامی و ایفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه آتش سوزی در مدارس بازخورد منفی نسبت به ایران در دنیا دارد

حادثه آتش سوزی در مدارس بازخورد منفی نسبت به ایران در دنیا دارد