مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 12:012018-12-23سياسي

عذرخواهی وزیر اقتصاد از نماینده سراوان باعث شرمساری است


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا رضایی؛* داستان نماینده سراوان و کارمند گمرک و فردی که این نماینده هتاک را بیرون انداخت، بحثی است که مدتهاست بعد از انقلاب اسلامی ملت به دنبال آن هستند و آن این است که هیچکس حق استفاده غیرقانونی از سمت و عنوان خود .

- برای مسئول؛ اولویتی بالاتر از مردم و قانون نیست و نمی توان از خواسته غیرقانونی او پیروی کرد؛  تفکری که انقلاب به ملت آموخت این بود که مسئول خادم و خدمت کننده به مردم است.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا رضایی؛* داستان نماینده سراوان و کارمند گمرک و فردی که این نماینده هتاک را بیرون انداخت، بحثی است که مدتهاست بعد از انقلاب اسلامی ملت به دنبال آن هستند و آن این است که هیچکس حق استفاده غیرقانونی از سمت و عنوان خود برای به انجام رساندن کارش را ندارد.

همچنان که امام خمینی (رحمه الله علیه) خود را خادم ملت میداند و میفرماید: من با مردم ایران برادر هستم و خود را خادم و سرباز آنان می دانم.

(1) مسئول نیز خادم مردم است و انتظار نمی رود که از عنوان خود برای کاری غیرمعقول استفاده کند.

برای مسئول؛ اولویتی جلوتر از مردم و قانون نیست و نمی توان از خواسته غیرقانونی او پیروی کرد؛ تفکری که انقلاب به ملت آموخت این بود که فرق میان مردم و مسئول تنها در این است که مسئول خادم و خدمت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذرخواهی وزیر اقتصاد از نماینده سراوان باعث شرمساری است

عذرخواهی وزیر اقتصاد از نماینده سراوان باعث شرمساری است