مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 دی 1397 ساعت 17:362018-12-23سياسي

پیوستن به FATF کمک به تحریم هاست


پیوستن به گروه اقدام مالی (FATF) به این معناست که تحریم در داخل کشور اتفاق می افتد و آثار و تبعات آن، این است که خودمان با دستان خودمان از درون کشور به تحریم ها کمک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدحسین صفار هرندی بعد از ظهر امروز در همایش بصیرتی اعضای شبکه نظارت در حسینیه عاشقان ثارالله (ع)، با اشاره به ظرفیت های پنهان و آشکار انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه ویژه به ظرفیت های موجود و تحول پس از آن، دیگر نیازی به وعده های ناممکن و بعید نیست.

وی با اشاره به مسئله الحاق ایران به گروه اقدام مالی (FATF) اظهار داشت: اوایل دهه 80، قانون مبارزه با پولشویی در کشور به تصویب رسید که اخیرا پیشنهاد داده اند که مواردی به آن اضافه شود که برخی از این موارد برای ما دردسرساز بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: یکی از موارد پیشنهادی این بود که کل شبکه فروش نفت و خرید دارو را در معرض دید دنیا به نمایش بگذاریم که مورد مخالفت شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت.

صفار هرندی تاکید کرد: لازم نیست به FATF بپیوندیم؛ چراکه پیوستن به این گروه به این معناست که تحریم در داخل کشور اتفاق می افتد و آثار و تبعات آن، این است که خودمان با دستان خود از درون کشور به تحریم ها کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن به FATF کمک به تحریم هاست

پیوستن به FATF کمک به تحریم هاست