مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 09:252018-12-24حوادث

تکرار شین آباد ؛ 2200 روز بعد


2200 روز از حادثه تلخ مدرسه «شین آباد» گذشته است؛ حادثه ای که آخرین مورد از نوع خودش نبود و هفته گذشته و این بار در زاهدان تکرار شد.

- 2200 روز از حادثه تلخ مدرسه شین آباد گذشته است؛ حادثه ای که آخرین مورد از نوع خودش نبود و هفته گذشته و این بار در زاهدان تکرار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از روزهای ابتدایی حادثه آتش سوزی در مدرسه شین آباد که در سال 1391 در پیرانشهر آذربایجان غربی رخ داد، اقدامات درمانی برای کودکان آسیب دیده شروع شد؛ هرچند دو دختر در جریان این حادثه به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست دادند، دولت و مجلس برنامه های حمایتی متفاوتی برای این دختران در نظر گرفتند و وعده هایی برای بهبود و پیگیری امر تحصیل، درمان، برقراری مستمری و استخدامشان دادند، اما با گذشت بیش از 2000 روز و بنا به گفته وکیل دختران شین آبادی، این دختران نمادی از وضعیت دردناک تحقق وعده های مسئولان محسوب می شوند.

دختران شین آباد قربانی خطا و سهل انگاری مسئولان شده اند و وعده های عمل نشده بسان نمکی است که بر زخم های بدن های سوخته آنان ریخته می شود.

در ادامه مروری بر اظهارات مطرح شده از سوی مسئولان و اقدامات انجام شده در بیش از 2000 روز گذشته برای کودکان شین ابادی که امروز دخترانی در آستانه جوانی اما با زخم های فراوان بر روح و جسم هستند، خواهیم داشت: 15 آذر 91- 33 دانش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار شین آباد ؛ 2200 روز بعد

تکرار شین آباد ؛ 2200 روز بعد