مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 11:162018-12-24فرهنگي

«سارینا» انیمیشنی برای کودکان سرطانی + تیزر


سدالله دیانتی مدیر استودیو رضوان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو گفت: فصل اول سریال انیمیشن سارینا در 13 قسمت هفت قسمتی با همکاری موسسه خیریه کودکان فرشته اند و به سفارش مرکز متنا ؛ - دیانتی اظهار داشت: قهرمان این انیمیشن یعنی سارینا در اثر ظلم غول به بیماری دچار می شود که آثار جانبی شبیه به سرطان دارد و موهای زیبای او میریزد.

این مساله سبب می شود کودک سرطانی با قهرمان داستان همزاد پنداری کند و برای خود قهرمانی از جنس خود داشته باشد.

دومین مساله اینجاست که سارینا تسلیم بیماری نمی شود و روحیه خود را نمی بازد بلکه با کمک برادرش سورنا و دوستش شیرو به نبرد غول می روند و او را شکست می دهند و بیماری سارینا درمان پیدا میکند .

این مساله سبب می شود تا کودک سرطانی مشاهد کند که قهرمانش برخلاف تصورات القا شده از این بیماری نه تنها از پا در نیامده ،بلکه بر بیماری غلبه کرده و در نتیجه روحیه او برای مبارزه با بیماری تقویت شود.

مدیر استودیو رضوان تاکید کرد: همچنین یکی از اهداف استودیو رضوان و انجمن کودکان فرشته اند، از تولید این سریال تزیین و تجهیز اتاق کودکان سرطانی در بیمارستان با کاغذ دیواری، روبالشتی، ملحفه، جلد سرم و سایر وسایل دربردارنده تصاویر سریال سارینا است تا هم این مساله فضای افسرده درون اتاق این کودکان را به فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سارینا» انیمیشنی برای کودکان سرطانی + تیزر

«سارینا» انیمیشنی برای کودکان سرطانی + تیزر