مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 14:452018-12-24اقتصادي

ضرورت برخورد جدی با قاچاق معکوس دارو در بانه و مریوان


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به دلیل کاهش قیمت دارو نسبت به خارج از کشور، باید از قاچاق معکوس این کالا جلوگیری کنیم و برخورد با قاچاق معکوس دارو در شهرستان های مریوان و بانه با حساسیت ویژه تری باید انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک قطبی روز دوشنبه، در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محور استان که در سالن جلسات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه تحریم های ناخواسته و ناعادلانه کشور را در موقعیت خاص قرار داده است، اظهار کرد: به دلیل اعمال تحریم ها باید در بحث دارو دقت، نظارت و مدیریت جامع را لحاظ کرد.

وی افزود: نظارت های مشترک با همکاری نهادهایی همچون تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی در استان شکل گرفته که در قالب آن گشت های مشترک به صورت هفتگی انجام می شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان در ادامه با اشاره به اینکه مواردی همچون دریافت اضافی پول توسط چند داروخانه در گشت های نظارتی مشاهده و برخوردهای قانونی لحاظ شده است، عنوان کرد: در خصوص نظارت ویژه بر ارائه دارو نیز گشت های مشترک با شرکت های پخش دارو صورت گرفته که بر رعایت موارد قانونی در خصوص توزیع دارو الزام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد جدی با قاچاق معکوس دارو در بانه و مریوان

ضرورت برخورد جدی با قاچاق معکوس دارو در بانه و مریوان