مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 15:252018-12-24سياسي

اولین شهرداران اهواز از روزهای یک شهر جنگی گفتند


مراسم رونمایی از کتاب شهریاران شهر که در حوزه تجربیات و خاطرات شهرداران سابق اهواز تالیف شده است، فرصتی بود تا شهرداران پیشین اهواز گرد هم آمده و در تالار شهر از روزهای گذشته و خاطرات اهواز در دوران جنگ تحمیلی و چگونگی مدیریت یک شهر جنگی بگویند.

- مراسم رونمایی از کتاب "شهریاران شهر" که در حوزه تجربیات و خاطرات شهرداران سابق اهواز تالیف شده است، فرصتی بود تا شهرداران پیشین اهواز گرد هم آمده و در تالار شهر از روزهای گذشته و خاطرات اهواز در دوران جنگ تحمیلی و چگونگی مدیریت یک شهر جنگی بگویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجف علی طباطبایی نخستین شهردار اهواز پس از پیروزی انقلاب در مراسم رونمایی از کتاب شهریاران شهر (تجارب و خاطرات شهرداران اهواز پس از انقلاب اسلامی) که امروز (3 دی ماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به سخنان امام(ره) در مورد خوزستان، اظهار کرد: امام(ره) فرمودند خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است که این سخن شاید زیباترین جمله بیان شده از امام(ره) درمورد خوزستان باشد؛ باید خوزستانی ها و مخصوصا اهوازی ها به خود ببالند که امام(ره) چنین سخنی درمورد این استان فرمودند.

وی با اشاره به چگونگی منصوب شدن خود به عنوان نخستین شهردار اهواز پس از انقلاب اسلامی، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز کارکنان و مدیران شهرداری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شهرداران اهواز از روزهای یک شهر جنگی گفتند

اولین شهرداران اهواز از روزهای یک شهر جنگی گفتند