مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 07:302018-12-25سياسي

خضری: تخصیص اعتبار برای اصلاح سیستم گرمایشی مدارس کافی نبوده است


نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پس از حادثه آتش سوزی در مدرسه دخترانه ای در شین آباد مصوباتی در دولت برای گازرسانی به مدارس و ایمن سازی سیستم گرمایشی آنها وجود داشته، - در عین حال گفت که تخصیص اعتبار برای این اقدام به صورت کافی نبوده است.

رسول خضری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: زمانی که حادثه آتش سوزی در مدرسه دخترانه در شین آباد اتفاق افتاد تصور ما این بود که این زنگ خطر شنیده شده اما حادثه آتش سوزی اخیر در مدرسه ای در زاهدان نشان داد که متاسفانه هنوز هم نیاز به هشدارهایی برای اصلاح سیستم گرمایشی مدارس وجود دارد.

وی افزود: هم در بودجه سال 97 که من عضو کمیسیون تلفیق بودجه بودم و هم پس از حادثه شین آباد بیشترین نقد به نبود اعتبارات در وزارت آموزش و پرورش برمی گشت.

در حال حاضر هم 98 و نیم درصد اعتبارات این وزارتخانه صرف هزینه های جاری، دستمزد و پرداخت حقوق می شود و تنها یک و نیم درصد آن به هزینه های عمرانی و بازسازی اختصاص می یابد.

خضری با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش با احتساب معلمان و دانش آموزان 16 میلیون نفر جمعیت دارد، خاطرنشان کرد: اهمیت این وزارتخانه به اندازه دو کشور اروپایی است و طبیعتاً اعتبارات آن هم باید به صورت متناسب دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خضری: تخصیص اعتبار برای اصلاح سیستم گرمایشی مدارس کافی نبوده است

خضری: تخصیص اعتبار برای اصلاح سیستم گرمایشی مدارس کافی نبوده است