مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 20:152018-12-25ورزشي

خوب، بد و زشت لیگ برتر انگلیس/ از جهانبخش تا فابرگاس


ساکرنت در گزارشی به خریدهای موفق، ناموفق و بازیکنانی که جایگاهی در تیمشان ندارند و باید به تیم های دیگر بروند اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ساکرنت، نقل و انتقالات زمستانی در فوتبال اروپا از یک ژانویه شروع می شود و تیم ها می توانند در این مدت خریدهایی داشته باشند و نقاط ضعف خودشان را پوشش دهند.

در هر پنجره اتفاقات جالی رخ می دهد.

مقلا لسترسیتی برای جذب کانته 5.

5 میلیون پوند و برای ریاض محرز 400 هزار پوند پرداخت و این دو بازیکن را در مجموع 90 میلیون پوند به چلسی و منچسترسیتی فروخت.

تیم خوب های لیگ برتر دروازه بان: لوکاس فابیانسکی (وستهام) مدافعان: ریکاردو پریرا (لسترسیتی)، فابین والبوئنا و عیسی دیوپ (وستهام)، لوکاس دینیه (اورتون) هافبک ها: لوکاس توریرا (آرسنال)، ژردان شکیری (لیورپول)، جیمز مدیسون (لسترسیتی) و فیلیپه اندرسون (وستهام) مهاجم ها: دنی اینگز (ساوتهمپتون) و دیوید بروکس (بورنموث) تیم بدهای لیگ برتر دروازه بان: فابری (فولام) مدافعان: رایان فدریکس (وستهام)، کاگلار سویونکو (لسترسیتی)، یانیک وسترگارد (ساوتهمپتون) هافبک ها: فرد (منچستریونایتد)، جک ویلشر (وستهام)، محمد الیونسی (ساوتهمپتون) علیرضا جهانبخش (برایتون) و ژان میشل سری (فولام) مهاجم ها: بابی رید (کاردیف) و لوکاس پرز (وستهام) بازیکنانی که در ژانویه می روند بازیکنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوب، بد و زشت لیگ برتر انگلیس/ از جهانبخش تا فابرگاس

خوب، بد و زشت لیگ برتر انگلیس/ از جهانبخش تا فابرگاس