مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 دی 1397 ساعت 18:562018-12-26سياسي

با سوادی 97.9 مردم استان اصفهان/ عبور از خواندن و نوشتن به سمت مهارت آموزی


در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی از عبور اصفهان از خط 97 درصدی باسوادی سخن گفته شد و این نکته نیز مطرح شد که روش های سنتی پاسخگوی جذب سوادآموزان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد اعتدادی ظهر امروز در برنامه گرامیداشت سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی با گرامیداشت یاد شهدا و بیان این که 36 هزار دانش آموز و 5 هزار معلم شهید داریم و ضمن عرض تسلیت وفات آیت الله هاشمی شاهرودی و واژگونی اتوبوس دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات اظهار کرد: با کار سختی که شما به عهده دارید بنده بیگانه نیستم، سوادآموزی در واقع با سیاست اختیار و تشویق است، سیستم آموزشی اصلی کشور اجبار است و شاید تشویقی هم نداشته باشد.

روش های سنتی پاسخگوی جذب سوادآموزان نیست مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به این که آموزشیاران در نهضت سوادآموزی افرادی را آموزش می دهند که فرد اجباری به حضور سرکلاس ندارد و با اختیار حاضر شده است، افزود: امروز قطعاً روش های سنتی پاسخگوی جذب سوادآموزان نیست و با روش ها و اقدامات جدید باید کار ادامه پیدا کند و روش های سنتی را باید کنار گذاشت.

وی ادامه داد: در 7 دی ماه 58 وقتی امام(ره) دستور تشکیل نهضت سوادآموزی را صادر کردند، این درخواست را داشتند که کار سوادآموزی بدون تشریفات، ضربتی و به صورت بسیج عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سوادی 97.9 مردم استان اصفهان/ عبور از خواندن و نوشتن به سمت مهارت آموزی

با سوادی 97.9 مردم استان اصفهان/ عبور از خواندن و نوشتن به سمت مهارت آموزی