مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 دی 1397 ساعت 01:152018-12-26اقتصادي

ضرورت هدایت نقدینگی و سرمایه های سرگردان به بخش معدن


رییس سازمان نظام مهندسی معدن ضمن تاکید بر هدایت نقدینگی و سرمایه های سرگردان به بخش معدن، از صیانت از مواد معدنی، هوشمند سازی و جذب بخش خصوصی به عنوان سه اولویت اصلی سازمان نظام مهندسی معدن نام برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش اسماعیلی در ددیدار با سرپرست استانداری خراسان رضوی، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات و معضلات اصلی اقتصاد کشور ما نقدینگی بالا و سرمایه های سرگردان است.

به گفته وی بیش از 1700 هزار میلیارد نقدینگی در دست مردم است که اگر این عدد و رقم به هر بخشی وارد شود، مانند سیل و بهمن ویران می کند.

فواید سرمایه گذاری در بخش معدن رییس سازمان نظام مهندسی معدن در ادامه، به گرانی سکه، ارز و خودرو در کشور، اشاره و اظهار کرد: خودرو در حال حاضر به یک کالای سرمایه ای تبدیل شده است، در صورتی که باید کالایی باشد که همه مردم کشورمان بتوانند از آن استفاده نمایند و در واقع این یکی از بزرگترین معضلات کشور است.

اسماعیلی در ادامه اضافه کرد: خرید سکه به هیچ عنوان سرمایه گذاری محسوب نمی شود اما سرمایه گذاری در معادن علاوه بر اینکه ظرفیت اشتغال زایی بالایی را ایجاد می کند، ارزش افزوده فوق العاده پایداری دارد.

هدایت سرمایه های سرگردان به بخش معدن رییس نظام مهندسی معدن با اشاره به تمرکز مجلس و برنامه ششم در بخش معدن، اظهار کرد: همه مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هدایت نقدینگی و سرمایه های سرگردان به بخش معدن

ضرورت هدایت نقدینگی و سرمایه های سرگردان به بخش معدن