مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 دی 1397 ساعت 04:002018-12-27حوادث

آذربایجانی: تأمین بودجه و امکانات برای مناطق کل کشور باید یکسان باشد


دولت باید با تأمین بودجه برای کل مناطق کشور اعم از محروم، میانی و پیشرفته از بروز اتفاقاتی مانند آتش سوزی مدرسه در زاهدان پیشگیری کند.

- یک وکیل دادگستری گفت: دولت باید با تأمین بودجه برای کل مناطق کشور اعم از محروم، میانی و پیشرفته از بروز اتفاقاتی مانند آتش سوزی مدرسه در زاهدان پیشگیری کند.

علیرضا آذربایجانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص حادثه آتش سوزی در مدرسه ای در زاهدان و وظیفه دولت در این خصوص، اظهار کرد: مسأله ای که اخیراً در ارتباط با آتش سوزی مدرسه ای در ایران اتفاق افتاد، متأسفانه اولین بار نیست و هر از گاهی شاهد این وقایع هستیم که این مسأله می تواند عوامل متعددی داشته باشد.

اولین عامل و مهمترین دلیل آن امکانی است که دولت باید با تأمین بودجه برای کل مناطق کشور اعم از محروم، میانی و پیشرفته ایجاد کند.

وی افزود: واقعیتی که وجود دارد این است که بودجه ای که سالیانه تنظیم می شود شفافیت لازم و مبانی منطقی لازم را ندارد، یعنی شاهد هستیم که سالیانه بودجه های قابل توجهی صرف مراکزی می شود که ظاهراً این مراکز آموزشی، دینی و مذهبی هستند و بودجه ای بیش از آن چیزی که در حد و حق آن هاست برای شان تعیین می شود.

همچنین مراکزی وجود دارد که در ابتدای تأسیس قرار نبوده با بودجه دولتی اداره شوند ولی بعداً به لحاظ رانت ها و ارتباطاتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجانی: تأمین بودجه و امکانات برای مناطق کل کشور باید یکسان باشد

آذربایجانی: تأمین بودجه و امکانات برای مناطق کل کشور باید یکسان باشد