مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 دی 1397 ساعت 16:452018-12-27سياسي

مروری بر مهمترین خبرهای حقوقی در هفته ای که سپری شد


اولین خبری که در اولین روز از هفته ای که سپری شد و بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت خبر اعدام سلطان قیر بود.

همچنین از مهمترین خبرهای این هفته بستری شدن آیت الله مومن از فقهای شورای نگهبان در بیمارستان، - اولین خبری که در اولین روز از هفته ای که سپری شد و بر روی خروجی خبرگزاری ایسنا قرار گرفت خبر اعدام "سلطان قیر" بود.

همچنین از مهمترین خبرهای این هفته بستری شدن آیت الله مومن از فقهای شورای نگهبان در بیمارستان، توضیح دادستانی زاهدان درباره تعداد بازداشتی های حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان، محاکمه یک رییس بانک در دادگاه انقلاب اسلامی تهران، آزادی رضا خندان با قرار کفالت آزاد، اجرای حکم تعدادی از محکومین پرونده فساد مالی شورای شهر و شهرداری تبریز، محاکمه معاون اجرایی وقت مدیریت شعب بانک تجارت استان کرمان، و رسیدگی به پرونده حادثه تصادف دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات و.

بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این گزارش مروری است بر مهمترین خبرهای حقوقی و قضایی که توسط مسئولین حقوقی و قضایی در هفته ای که سپری کردیم مطرح شده است.

اولین خبر مهم این هفته اجرای حکم اعدام حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمد باقر معروف به سلطان قیر بود که به جرم افساد فی الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء که بامداد روز شنبه مورخ 1397/10/1 به اجرا گذاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر مهمترین خبرهای حقوقی در هفته ای که سپری شد

مروری بر مهمترین خبرهای حقوقی در هفته ای که سپری شد