مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 دی 1397 ساعت 03:152018-12-27دانش

خبری از حذف واژه «غیرانتفاعی» نیست


نایب رییس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی بایستی حذف واژه غیرانتفاعی را تصویب می کرد که تاکنون این کار انجام نشده؛ - نایب رییس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی: خبری از حذف واژه غیرانتفاعی نیست نایب رییس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی بایستی حذف واژه غیرانتفاعی را تصویب می کرد که تاکنون این کار انجام نشده؛ اما همچنان در دستورکارشان قرار دارد.

محمدحسین طیرانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وزارت علوم قوانین مربوط به دانشگاه های و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را به طریقی تغییر داده که اگر هر یک از این دانشگاه ها نتوانستند به فعالیت خود ادامه دهند، مالکیت با هیات موسس آن خواهد بود که این مساله دستاورد بزرگی برای ما محسوب می شود.

وی در خصوص تعطیلی مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی، تصریح کرد: درحال حاضر بحث تعطیلی این مراکز مطرح نیست و وزارت علوم طرح ادغام را مدنظر دارد.

طیرانی با تاکید براینکه دو موسسه آموزش عالی غیردولتی در خراسان رضوی تجمیع خواهند شد، اضافه کرد: در زمینه تجمیع مراکز آموزشی مورد نظر وزارت علوم، برای مثال 4 تا 5 موسسه که هر کدام 1000 دانشجو دارند با یکدیگر تجمیع می شوند و یک دانشگاه غیرانتفاعی بزرگ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از حذف واژه «غیرانتفاعی» نیست

خبری از حذف واژه «غیرانتفاعی» نیست