مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 دی 1397 ساعت 22:512018-12-28حوادث

قصوری متوجه وزارت نفت در حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیژن زنگنه درباره برخی اظهارات مبنی بر اینکه پرداخت نشدن سهم آموزش و پرورش از محل عوارض قبوض گاز برای ایمن سازی سامانه گرمایشی مدارس یکی از دلایل وقوع حادثه آتش سوزی در مدرسه دخترانه زاهدان بوده است، - وزیر نفت معتقد است بودجه ایمن سازی سامانه گرمایشی مدارس از محل عوارض گاز باید از خزانه پرداخت شود و در حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان قصوری متوجه وزارت نفت نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیژن زنگنه درباره برخی اظهارات مبنی بر اینکه پرداخت نشدن سهم آموزش و پرورش از محل عوارض قبوض گاز برای ایمن سازی سامانه گرمایشی مدارس یکی از دلایل وقوع حادثه آتش سوزی در مدرسه دخترانه زاهدان بوده است، گفت: این ها بی اساس است و قانون هر چه بوده، انجام شده است.

وزیر نفت با بیان اینکه هر آنچه که در قانون آمده، داده شده است ، افزود: ما پولی به جایی نمی دهیم؛ پول به خزانه ریخته می شود و آن ها بر اساس قانون پرداخت می کنند که حتما هم این کار شده است.

وی درباره نحوه این پرداخت توضیح داد: ما با وزارتخانه ها رابطه نداریم؛ پولی به خزانه واریز می کنیم که بر اساس قانون تقسیم می شود.

این عضو هیئت دولت تاکید کرد: من فکر نمی کنم قصوری در این حادثه متوجه وزارت نفت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصوری متوجه وزارت نفت در حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان نیست

قصوری متوجه وزارت نفت در حادثه آتش سوزی مدرسه زاهدان نیست