مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 دی 1397 ساعت 10:512018-12-29سياسي

استاد پرورش یک عارف انقلابی بود


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: استاد پرورش یک عارف انقلابی و استاد متعهد بود که با روی باز مردم را می پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله مرتضی مقتدایی شامگاه جمعه در مراسم پنجمین سالگرد ارتحال استاد سید علی اکبر پرورش در دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به ویژگی های استاد پرورش اظهار کرد: او یک عارف انقلابی و استاد متعهد بود، استاد پرورش با روی باز مردم را می پذیرفت و او مشکلات مردم را از زبان آن ها می شنید.

وی ادامه داد: استاد پرورش در دوره حیات خود به پناهگاهی برای مردم تبدیل شده بود و برای حل مشکلات آن ها تلاش می کرد، این که انسان مرجعی برای رفع گرفتاری های مردم باشد، توفیقی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: براساس روایات بهشت دری به نام باب المعروف دارد که کسی از این در وارد بهشت نمی شود، مگر خودش اهل معروف باشد، اهل معروف در دنیا کسانی هستند که حاجات مردم را روا می کنند.

آیت الله مقتدایی با اشاره به جایگاه اهل معروف اظهار کرد: براساس روایات آن کسانی که در دنیا به کار خیر مشهور شدند و پناهی برای مردم باشند، در روز قیامت هم اهل معروف خواهند بود، چنین افرادی حتی اگر به جهنم هم بروند آتش برای آن ها خاموش شده و شفیعانی برای گناهکاران در روز قیامت می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد پرورش یک عارف انقلابی بود

استاد پرورش یک عارف انقلابی بود