مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 دی 1397 ساعت 12:202018-12-29سياسي

در اعتقادات و ارزش های دینی با کسی شوخی نداریم


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ایران کشوری اسلامی است و زمانی که پای اعتقادات و ارزش های دینی به میان می آید با کسی شوخی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد امروز هشتم دی ماه در نشست بصیرتی مشق حضور در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار کرد: وظیفه ماست ایامی را که در تاریخ این مملکت ماندگار است، گرامی بداریم و 9 دی از روزهای ماندگار و به نام روز بصیرت نامگذاری شده که گرامیداشت این روز به اعتقادات همه ما بر می گردد.

رشیدی نژاد تصریح کرد: واجب است در بحران ها انسان خوب فکر کرده و بر اساس اندیشه و فکر عاقلانه تصمیم صحیح را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شناخت از طریق حواس پنجگانه است، بیان کرد: عمدتا شناخت عقلانی از طریق گوش و چشم انجام می شود که آنچه دریافت می شود نیاز به پردازش عقلانی دارد و در تفکر و دوراندیشی این پردازش صورت می گیرد و به تصمیم گیری می انجامد و هرچه تفکر عمیق تر باشد تصمیم گیری صحیح تر است و زمانی که بحث اعتقادات است، به بصیرت مربوط می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با بصیرت می توان دوست و دشمن را شناخت و رفتار در مقابل آنها را مشخص کرد و حریمی دور خود تشکیل داد تا از خدشه ها و تحریکات منجر به آسیب جلوگیری کرد و در مبانی اعتقادی این از ما خواسته شده و وظیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اعتقادات و ارزش های دینی با کسی شوخی نداریم

در اعتقادات و ارزش های دینی با کسی شوخی نداریم