مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 دی 1397 ساعت 15:452018-12-29دانش

برگزاری دوره مشترک MBA در زمینه توسعه برند کالاهای مدرن


دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دانشگاه بین المللی مدآرت فرانسه دوره MBA مشترک به منظور ارائه آموزش تخصص فنی و هنری در حوزه طراحی و نوآوری ها و راهبردهای توسعه برندهای کالاهای مدرن برگزار می کند.

- دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دانشگاه بین المللی "مدآرت" فرانسه دوره MBA مشترک به منظور ارائه آموزش تخصص فنی و هنری در حوزه طراحی و نوآوری ها و راهبردهای توسعه برندهای کالاهای مدرن برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دانشگاه بین المللی مد آرت فرانسه برای دوره MBA مشترک، در سال 1397 (2018) میلادی دانشجوی کارشناسی ارشد پذیرش می کند.

این دوره دانشجویان مهارت های ارتباطات دیجیتالی، دانش رفتار مشتری، تخصص فنی و هنری در حوزه طراحی و نوآوری ها و راهبردهای توسعه برندهای کالاهای مدرن آشنا می شوند.

دانشگاه بین المللی مدآرت در شهر پاریس پایه گذاری شده است و تا به امروز یک شبکه گسترده بین المللی تشکیل داده و همکاری های قابل توجهی را به صورت آکادمیک در داخل و خارج فرانسه داشته و این همکاری موجب اثربخشی، اعتبار و کیفیت برنامه آموزشی مد آرت شده است.

برنامه آموزشی مد آرت در عرصه صنعت جهانی بسیار غنی شده است، به گونه ای که فارغ التحصیلان تجربه کارآموزی در شرکت های بین المللی را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره مشترک MBA در زمینه توسعه برند کالاهای مدرن

برگزاری دوره مشترک MBA در زمینه توسعه برند کالاهای مدرن