مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 08:302018-12-30اقتصادي

کاهش فاصله حرکت قطارها درخط 3 متروی تهران


نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از کاهش دو دقیقه ای فاصله حرکت قطارها در خط3 مترو خط خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرنوش نوبخت در این باره گفت: پیش از این فاصله حرکت قطارها در این خط 9 دقیقه بود که از روز شنبه 8 دی ماه 1397، هر 7.

5 دقیقه یک قطار برای جابجایی مسافران محترم در این خط اعزام می شود.

وی با اشاره به اینکه فاصله حرکت قطارها در خط 3 تا دی ماه سال گذشته هر 18 دقیقه یک قطار در نیمه شمالی و هر 10 دقیقه یک قطار در نیمه جنوبی بود، افزود: از دی ماه 96 این فاصله را به 9 دقیقه رساندیم و از روز شنبه هشتم دی ماه 97 نیز با استفاده از حداکثر توان تا جایی که محدودیت ها و شرایط عمرانی و فنی امکان داشته باشد این زمان را به 7.

5 دقیقه کاهش دادیم.

نوبخت در پایان خاطر نشان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حمل و نقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است تا بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد و امیدوارم که با تخصیص بودجه، ورود قطارهای جدید و امکانات مناسب باز هم بتوانیم میزان ظرفیت جابجایی ناوگان متروی تهران و حومه را افزایش دهیم.

براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، 20 حرکت مسافری به مجموع حرکت های این خط اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش فاصله حرکت قطارها درخط 3 متروی تهران

کاهش فاصله حرکت قطارها درخط 3 متروی تهران