مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 09:412018-12-30فرهنگي

کانال بالکان شبکه سحر از رنج ها می گذرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این مجموعه تلویزیونی درامی تاریخی است و با توجه به ماجراهای خان ها و رعیت ها، داستان زندگی (دنیا) را از سال 1335 تا 1369 با نگاهی به تغییرات سیاسی کشور، - سریال گذر از رنج ها ، هر شب بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر، زندگی دنیا و مبارزه اش با رنج های زندگی را حکایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این مجموعه تلویزیونی درامی تاریخی است و با توجه به ماجراهای خان ها و رعیت ها، داستان زندگی (دنیا) را از سال 1335 تا 1369 با نگاهی به تغییرات سیاسی کشور، به تصویر می کشد.

نگارش و کارگردانی مجموعه تلویزیونی گذر از رنج ها بر عهده فریدون حسن پور بوده و شیوا طاهری، بیژن امکانیان، بابک حمیدی، ترلان پروانه و جمعی دیگر از هنرمندان در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی علی لدنی، در سال 1393 در شبکه یک سیما تولید شده است و در شبکه سحر توسط مرصاد اشچویچ به بوسنیایی ترجمه و زیرنویس شده است.

مجموعه تلویزیونی گذر از رنج ها ، هر شب در ساعت 20:45 به وقت تهران به مدت 45 دقیقه بر روی آنتن کانال باکان شبکه سحر می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانال بالکان شبکه سحر از رنج ها می گذرد

کانال بالکان شبکه سحر از رنج ها می گذرد