مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 13:562018-12-30سياسي

حضور حماسی مردم در 9 دی تبعیت از رهبری و مقابله با فتنه گری دشمن است


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه دشمن، شبهه خستگی مردم از انقلاب را مطرح کرده است گفت: این در حالی است که دشمن باید بدانند انقلاب اسلامی به مردم تعلق دارد و مردم ولایی هر لحظه اراده کنند در مورد نظام و مسؤولان کشور و مشکلات تصمیم خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، عزت الله ضرغامی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز فتنه یعنی انفعال برخی مسؤولان از نظام جمهوری اسلامی که برگرفته از ناکارآمدی است .

وی با بیان اینکه امروز رهبری انقلاب، به طور همه جانبه از دولت حمایت و مراقبت می کنند، اضافه کرد: مقام معظم رهبری با پوشش ضعف های دولت سعی در حل مشکلات کشور با بهره گیری از تمام قوا را دارند تا بهانه ای دست دشمنان نظام و دست نشانده های آنها برای تضعیف روحیه و امید مردم ندهند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به حماسه مردمی 9 دی سال 88 گفت: مقاومت و بصیرت مردم انقلابی دستاورد بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی در پی داشت که اکنون نظام جمهوری اسلامی در فراسوی مرزها اقتدار خود را در منطقه به رخ استکبار جهانی می کشد.

ضرغامی پیام 9 دی را ایجاد وحدت مردمی عنوان و تصریح کرد: باید به صورت همه جانبه وحدت مردمی حفظ شود و بدانیم همه زیر لوای رهبری آگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حماسی مردم در 9 دی تبعیت از رهبری و مقابله با فتنه گری دشمن است

حضور حماسی مردم در 9 دی تبعیت از رهبری و مقابله با فتنه گری دشمن است