مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 14:152018-12-30دانش

سبک زندگی دانشجویان لذت محورانه شده است


یک عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: به نظر می رسد بیشتر دانشجویان سبک زندگی لذت محورانه دارند در حالی که انتظار می رود سبک زندگی آن ها علم محورانه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ثریا معمار در نشست آسیب شناسی سبک زندگی دانشجویی که به همت ایسپا شعبه اصفهان برگزار شد،ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با گذشت چندین دهه از فعالیت های علمی دانشگاه های کشور، واقعیت های پیش رو چشم انداز امیدوار کننده ای را ترسیم نمی کند.

وی افزود: رخوت و بی انگیزگی دانشجویان در امر تحصیل، سرگشتگی دانشجویان در امر هدف یابی تحصیلی، احساس بی معنایی در حین تحصیل، سرگرم شدن دانشجویان به اخذ مدرک و ناامیدی از دست یابی به شغل از جمله مسایل نهادی-کنشی موجود در میان دانشجویان است.

عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان ادامه داد: انواع فرهنگ در جامعه به فرهنگ های کالجی، مدیریتی، توسعه ای، مذاکره ای، مجازی و حقیقی تقسیم بندی می شوند که در هر کدام از این موارد ارزش هایی مطرح است و یک نوع تلقی خاص از دانشگاه در آن وجود دارد.

معمار اضافه کرد: به عنوان نمونه در فرهنگ کالجی، رشته های علمی دانشگاه عنصر مهم تلقی و پژوهشی و تصمیم گیری ارزش محسوب می شود.

در این فرهنگ دانشگاه به عنوان عامل تولید و اشاعه دانش و انتقال به نسل جدید شناخته می شود و تربیت رهبران جامعه و پژوهشگران رشته های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی دانشجویان لذت محورانه شده است

سبک زندگی دانشجویان لذت محورانه شده است