مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 15:462018-12-30بين الملل

گاردین: 2018 با پیروزی قاطع اسد به پایان رسید


روزنامه «گاردین» با اشاره به تحولات ماه های اخیر در سوریه، نوشته است که سال 2018 در حالی به پایان می رسد که «بشار اسد» رییس جمهور سوریه توانسته قاطعانه جایگاه خود را تثبیت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه گاردین روز یکشنبه در گزارشی در مورد تحولات اخیر در سوریه، بشار اسد رییس جمهور سوریه را پیروز این تحولات خوانده و نوشته است که خروج نیروهای آمریکایی از سوریه و عادی سازی روابط کشورهای عربی با سوریه چالش های باقی مانده پیش روی دمشق را از میان برداشته است.

حسن حسن که از مخالفان دولت سوریه است، در ابتدای یادداشت خود در گاردین، با اشاره به تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای خارج کردن نظامیان این کشور از سوریه و اقدام کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با سوریه، نوشته است: امسال با نوای پیروزی رژیم بشار اسد در حال پایان است.

وی می افزاید: جمع بندی تحولات نظامی و دیپلماتیک شش ماه اخیر جایی برای تردید باقی نمی گذارد: اسد قاطعانه در این منازعه پیروز شده است.

حامیان سابق شورشی ها نه تنها از به چالش کشیدن رژیم دست برداشته اند، بلکه حالا چه علنا و چه در خفا، با آغوش باز از این رژیم استقبال می کنند.

حسن با بیان اینکه رییس جمهور سوریه توانسته بر معارضین مسلح پیروز شده و چالش های داخلی را از میان بردارد، با بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: 2018 با پیروزی قاطع اسد به پایان رسید

گاردین: 2018 با پیروزی قاطع اسد به پایان رسید