مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 10:402018-12-31اجتماعي

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر مشکل مالی از مدرسه جا بماند


مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: توسعه عدالت آموزشی از برنامه های دیگرمان است، کف این عدالت آموزشی این است که تمام دانش آموزان استان هرمزگان که در سن مدرسه قرار دارند باید جذب مدرسه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسی دادی زاده در نشستی خبری اظهار کرد: باید جایگاه مدیریت مدرسه در سیستم تعلیم و تربیت ارتقا پیدا کند و افرادی باید برای مدیریت انتخاب شوند که توانایی های لازم علمی را داشته باشند.

وی افزود: همسو سازی مدیریتی بین سطوح مختلف آموزش و پرورش از برنامه های دیگری است که از تضاد و دوگانگی برنامه هایمان جلوگیری کنیم و همه هماهنگ با هم در راستای تحقق برنامه ها گام برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: تمرکز در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنا و محور همه جهت گیری های ما در تعلیم و تربیت است، امروزه برای اداره آموزش و پرورش و ایجاد تحول در نظام آموزشی و تربیت فرزندان این آب و خاک سندی تدوین شده که موظف به اجرای آن هستیم.

دادی زاده عنوان کرد: بعد از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سند دیگری به نام برنامه درسی ملی داریم در چارچوب تحقق این برنامه گام برمیداریم.

وی اضافه کرد: کیفیت و جایگاه مدارس از برنامه های دیگری است که در دستور کار ما قرار دارد، مدرسه کانون یادگیری محلی است و برای آن ذی نفع هایی تعیین کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر مشکل مالی از مدرسه جا بماند

هیچ دانش آموزی نباید به خاطر مشکل مالی از مدرسه جا بماند