مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 11:262018-12-31فرهنگي

حبیب الله صادقی: هنر دفاع مقدس نباید از جریان های اقتصادی جا بماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حبیب الله صادقی، هنرمند نقاش که با یک اثر در دهمین حراج تهران حضور دارد، درباره این اثر خود به خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس گفت: - حبیب الله صادقی، هنرمند شاخص نقاشی معتقد است: دفاع مقدس تمام مردم را درگیر کرد؛ بنابراین اگر آن زمان هنرمندی وظیفه آرمانی اش را در مسیر انقلاب و دفاع مقدس هزینه کرد، نباید از جریان تداوم حیات اقتصادی جا بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حبیب الله صادقی، هنرمند نقاش که با یک اثر در دهمین حراج تهران حضور دارد، درباره این اثر خود به خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس گفت: یکی از آثار مجموعه روزنه به باغ امید را برای حراج امسال در نظر گرفته ام که این اثر بین 20 تا 25 میلیون تومان چکش خواهد خورد؛ من این کار را خیلی دوست دارم و به سرنوشت آن نیز امیدوارم.

صادقی همچنین درباره نقش این حراج در حمایت از آثار هنرمندان تجسمی اظهار کرد: تاکنون برای اینکه بتوانیم آثار تجسمی هنرمندان ایرانی در موزه های تخصصی کشورمان به عرصه نمایش بگذاریم، از نظر فرهنگی و سیاسی با سدها و چالش هایی مواجه بوده ایم.

بر همین اساس هم در حال حاضر حراج تهران به نوعی یک راه نجات و بستری برای تشویق جریان های تجسمی، چاپ کتاب برای آثار هنرمندان و دستیابی به تعریف مشخص برای ارزش گذاری آثار محسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیب الله صادقی: هنر دفاع مقدس نباید از جریان های اقتصادی جا بماند

حبیب الله صادقی: هنر دفاع مقدس نباید از جریان های اقتصادی جا بماند