مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 11:362018-12-31فرهنگي

«رحمان 1400» از جشنواره بیرون رفت/ انصراف یک کمدی دیگر از جشنواره فیلم فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، چندی پیش کمال تبریزی کارگردان فیلم کمدی مارموز به فیلمسازان توصیه کرده بود اگر آثارشان مضامین حاشیه ساز دارد، - رحمان 1400 از جشنواره بیرون رفت/ انصراف یک کمدی دیگر از جشنواره فیلم فجر پس از سعید سهیلی و مسعود ده نمکی، حالا نوبت به منوچهر هادی رسیده است تا کمدی رحمان 1400 را از جشنواره فیلم فجر بیرون بکشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، چندی پیش کمال تبریزی کارگردان فیلم کمدی مارموز به فیلمسازان توصیه کرده بود اگر آثارشان مضامین حاشیه ساز دارد، آن ها را به جشنواره فیلم فجر ندهند!حالا با نزدیک شدن به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، برخی فیلم های کمدی و احتمالاً جنجال آفرین در حال انصراف از بزرگترین رویداد سینمایی کشور هستند.

سعید سهیلی کارگردان ژن خوک از این رویداد انصراف داد؛ پس از آن مسعود ده نمکی کارگردان زندانی ها انصراف خود را اعلام کرد و حالا نوبت به منوچهر هادی کارگردان رحمان 1400 رسیده است.

البته غیر از ده نمکی که دلیل انصراف خود را گم شدن پیام فیلم در فضای رقابتی فجر دانسته است، مابقی کارگردان های نامبرده دلیل انصراف خود را آماده نشدن فیلم و انجام مراحل نهایی دانسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رحمان 1400» از جشنواره بیرون رفت/ انصراف یک کمدی دیگر از جشنواره فیلم فجر

«رحمان 1400» از جشنواره بیرون رفت/ انصراف یک کمدی دیگر از جشنواره فیلم فجر