مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 11:452018-12-31ورزشي

عقاب ها زیر تیغ


بیرانوند به خوبی می داند اگر کوچک ترین اشتباه تأثیرگذاری در بازی ها داشته باشد، جایش تهدید می شود؛ امیر عابدزاده، دروازه بان لژیونر ایران که در ماریتیموی پرتغال بازی می کند، - نگاهی به عملکرد دروازه بان های تیم ملی در آستانه جام ملت ها عقاب ها زیر تیغ بیرانوند به خوبی می داند اگر کوچک ترین اشتباه تأثیرگذاری در بازی ها داشته باشد، جایش تهدید می شود؛ امیر عابدزاده، دروازه بان لژیونر ایران که در ماریتیموی پرتغال بازی می کند، نزدیک ترین تعقیب کننده او محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: رقابت های جام ملت های آسیا در شرایطی برای ایران از هشت روز دیگر شروع می شود که 23 نفر دعوت شده به فهرست نهایی کی روش کار سختی برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی دارند؛ هر چند این سختی کار چندان شامل خط دروازه نمی شود.

علیرضا بیرانوند، شماره یک تیم ملی ایران در جام جهانی، این اواخر آن قدر در خط دروازه تیم ملی و باشگاهش پرسپولیس خوب کار کرده است که به نظر می رسد دوباره مرد مورد اطمینان کی روش برای ایستادن درون دروازه باشد.

بیرو نه تنها در جام جهانی توانست با مهار ضربه پنالتی کریس رونالدو برای خودش اعتباری جهانی به دست بیاورد، بلکه با ایستادن درون دروازه پرسپولیس و رسیدن به همراه این باشگاه تا فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز یکی از بهترین ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقاب ها زیر تیغ

عقاب ها زیر تیغ