مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 13:552018-12-31اجتماعي

کاهش 32 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در کرمانشاه


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از کاهش 32 درصدی تصادفات منجر به فوت در صحنه استان در 9 ماهه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ فضل اله شیری در تشریح عملکرد 9 ماهه پلیس راهور استان گفت: در مجموع اقدامات پلیس در برخورد با تخلفات رانندگی و اعمال قانون برای افراد متخلف در سال جاری با رشد 25 درصدی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: در 9 ماهه امسال شاهد کاهش 32 درصدی تصادفات منجر به فوت و همچنین کاهش چهار درصدی تصادفات منجر به جرح در سطح معابر شهری استان کرمانشاه بوده ایم.

شیری خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با رانندگان متخلف از ابتدای فروردین تا پایان آذر، 760 هزار و 812 برگ جریمه صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 29 درصد رشد داشته است.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: رشد 44 درصدی برخورد با رانندگانی که اقدام به توقف در مکانهای غیرمجاز کرده و باعث راهبندان و ایجاد مزاحمت برای سایر خودروها شدند نیز از دیگر کارهای صورت گرفته بوده است.

وی افزود: در این راستا 12 هزار و 53 دستگاه خودرو به علت توقف در حریم های ممنوعه و زیر تابلوهای توقف ممنوع به پارکینگ منتقل شده اند.

شیری در پایان با قدردانی از عموم شهروندان برای همکاری خوبی که با ماموران پلیس راهور دارند، خواستار تعامل بیشتر با پلیس و رعایت کامل و دقیق قوانین راهنمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 32 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در کرمانشاه

کاهش 32 درصدی تصادفات فوتی درون شهری در کرمانشاه