مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 14:312018-12-31سياسي

معاون شهردار تهران خبر داد اجرای طرح پایلوت مراکز سلامت روان محلی در تهران


معاون شهردار تهران از اجرای طرح پایلوت مراکز سلامت روان محلی، اجرای رقابت های نشاط سالمندی، ترویج فرهنگ کار داوطلبانه، تصویب نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، نشست همکاری های مشترک کمیسیون ملی یونسکو در ایران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در زمینه حقوق شهروندی برگزار شد.

ولی الله شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این نشست ضمن برشمردن امکانات زیرساختی این معاونت در حوزه های سرای محلات، خدمات اجتماعی، سلامت، فرهنگی، آموزش های شهروندی و مطالعات، علاقه مندی این معاونت را برای همکاری با کمیسیون ملی یونسکو در ایران و به فعلیت رساندن ظرفیت های بالقوه در این زمینه ها اعلام کرد.

وی با اشاره به رویکرد جدید شهرداری تهران در حوزه اجتماعی گفت: قابلیت تعریف مأموریت ها و همکاری های مشترک شهرداری تهران با کمیسیون ملی یونسکو در ایران در محورهای آموزش، سلامت، و.

وجود دارد که می توان برای آن برنامه ریزی کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران، به ضرورت ترویج، آموزش و نهادینه سازی حقوق شهروندی در جامعه تأکید کرد و گفت: حمایت و توجه خاص به حق شهروندی برای تمام گروه های جمعیتی به ویژه کودکان، سالمندان، زنان و افراد دارای معلولیت از ضرورت هایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار تهران خبر داد اجرای طرح پایلوت مراکز سلامت روان محلی در تهران

معاون شهردار تهران خبر داد اجرای طرح پایلوت مراکز سلامت روان محلی در تهران