مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 16:452018-12-31سياسي

راهیان نور زمینه معرفت افزایی انسان را فراهم می کند


فرمانده سپاه لرستان با بیان این که جبهه های جنوب زیارتگاه هستند و راهیان نور زمینه معرفت افزایی انسان را فراهم می کند، گفت: عملیات کربلای 4 یکی از بزرگ ترین عملیات های دفاع مقدس بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مرتضی کشکولی در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور که با عنوان تجلی اخلاص سازمان اردویی سپاه لرستان در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی خرم آباد برگزار شد، اظهارکرد: گاهی در فضای سیاسی و زودگذر گاهی ارزش ها و موفقیت های دفاع مقدس را را بازیچه سیاسی قرار می دهند.

وی عملیات کربلای 4 یک عملیات بزرگ بود و در کربلای چهار ما یک شب تا صبح برای سردار رضایی توضیح دادیم بعد از آن جرقه عملیات کربلای 5 زده شد، اظهارکرد: در آن جلسه سردار رضایی دستور داد دو هفته بعد تمام لشکرها باید از راهی که لشکر 57 باز کرده بروند.

کشکولی با اشاره به این که کشور ما کشور مقتدری است که تحقق ظهور امام زمان(عج) را فراهم می کند، ادامه داد: بخش رویش های نسل جوان برگرفته از راهیان نور است.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به این که بُرد نهایی حواس پنج گانه ما محدود و بعد از آن بُرد عقل قوی تر است، اضافه کرد: عقل از چهار منبع استنباط از فقه است و بالاتر از عقل کشف و شهود است که راه دل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور زمینه معرفت افزایی انسان را فراهم می کند

راهیان نور زمینه معرفت افزایی انسان را فراهم می کند