مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 18:302018-12-31سياسي

تلاش شهرداری تهران برای ارتقای سلامت اجتماعی جوانان و زنان


معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با اشاره به ضرورت ارتقای سلامت اجتماعی با تاکید بر جوانان و زنان و ترویج فرهنگ مشارکت اجتماعی گفت: ما در این زمینه اقداماتی مانند تشکیل کانون های اجتماع محور در حوزه سلامت و تشکیل شورای سلامت و کارگروه توسعه محلی را انجام داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی الله شجاع پوریان در نشست همکاری های مشترک کمیسیون ملی یونسکو در ایران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران که در زمینه حقوق شهروندی و دسترس پذیری شهر برای گروه های خاص برگزار شد، ضمن برشمردن امکانات زیرساختی معاونت اجتماعی و فرهنگی در حوزههای سرای محلات، خدمات اجتماعی، سلامت، فرهنگی، آموزش های شهروندی و مطالعات، علاقه مندی این معاونت را برای همکاری با کمیسیون ملی یونسکو در ایران و به فعلیت رساندن ظرفیت های بالقوه در این زمینه ها اعلام کرد.

وی با اشاره به رویکرد جدید شهرداری تهران در حوزه اجتماعی گفت: قابلیت تعریف ماموریت ها و همکاری های مشترک شهرداری تهران با کمیسیون ملی یونسکو در ایران در محورهای آموزش، سلامت، و.

وجود دارد که می توان برای آن برنامه ریزی کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران به ضرورت ترویج، آموزش و نهادینه سازی حقوق شهروندی در جامعه تاکید و اظهارکرد: حمایت و توجه خاص به حق شهروندی برای تمام گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش شهرداری تهران برای ارتقای سلامت اجتماعی جوانان و زنان

تلاش شهرداری تهران برای ارتقای سلامت اجتماعی جوانان و زنان