مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 19:512018-12-31بين الملل

حبس «نبیل رجب» نشانه نابودی عدالت در بحرین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان دیده بان حقوق بشر در گزارش جدید خود که در تارنمای این سازمان منتشر شده، اعلام کرد: حبس نبیل رجب فعال حقوق بشر در بحرین، - سازمان دیده بان حقوق بشر به حکم محکومیت نبیل رجب، فعال حقوقی بحرینی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان دیده بان حقوق بشر در گزارش جدید خود که در تارنمای این سازمان منتشر شده، اعلام کرد: حبس نبیل رجب فعال حقوق بشر در بحرین، گواه دیگری است بر این که مقامات بحرینی آشکارا حقوق بشر را نادیده می گیرند.

در این گزارش دیده بان حقوق بشر افزوده است که تایید حکم حبس نبیل رجب، نشانه نابودی آشکار عدالت (در این کشور) است و ثابت می کند که مقامات بحرینی وقیحانه همچنان به نقض حقوق بشر ادامه می دهند.

لاما فکیح، قائم مقام بخش خاورمیانه ای دیده بان حقوق بشر در این گزارش گفته است که به نظر می رسد بحرین همچنان مصمم است تا در سال میلادی جدید به نقض حقوق، پایمال کردن آزادی بیان و حمله به مدافعان حقوق بشر ادامه دهد.

علاوه بر دیده بان حقوق بشر، سازمان عفو بین الملل نیز به حکم زندان نبیل رجب فعال حقوق بشری بحرینی واکنش نشان داده است و ضمن انتقاد شدید از تایید حکم صادره 5 سال زندان برای نبیل رجب از سوی دادگاه آل خلیفه، اعلام کرد: زندانی کردن نبیل رجب فعال ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبس «نبیل رجب» نشانه نابودی عدالت در بحرین است

حبس «نبیل رجب» نشانه نابودی عدالت در بحرین است