مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 دی 1397 ساعت 13:002019-01-01سياسي

باهنر: نگران نباشید؛ اصولگرایان موج سواری نمی کنند


دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار کرد: برای سال 1398 این نگرانی وجود دارد چون در این سال انتخابات است برخی از افراد حقیقی و حقوقی که می خواهند وارد فضای انتخابات شوند قرارشان این باشد که روی موج نارضایتی مردم سوار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا باهنر در نشست خبری که در خبرآنلاین برگزار شد، با اشاره به سالگرد 9 دی اظهار کرد: فتنه 88 توطئه ای سنگین و سختی بود که در آن برخی آگاهانه و برخی ناخودآگاه وارد میدان شدند و خواب های آشفته ای دیدند؛ به ویژه در زمانی که نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مراد و مرشد برای تحولات منطقه ای محسوب می شد.

عده ای خواب هایی دیده بودند که تغییراتی در نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنند و به همین دلیل بهانه تقلب در انتخابات را مطرح کردند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه در آن سال بسیاری از حرمت ها شکسته شد و خسارات زیادی به جامعه وارد گردید، اما نظام همه آنها را تحمل کرد تا این که 22 بهمن فرا رسید؛ سران فتنه در این زمان بیانیه ای صادر کردند تا مردم در روز 25 بهمن به خیابان ها بیایند و راهپیمایی کنند؛ در این نقطه بود که اوج تلاش برای براندازی انجام شد و حصر خانگی آغاز گردید.

22 بهمن ماه برخی اقداماتی انجام دادند که یاد آخرین اقدامات رژیم شاهنشاهی برای تغییر تاریخ رسمی کشور از هجری شمسی به شاهنشاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: نگران نباشید؛ اصولگرایان موج سواری نمی کنند

باهنر: نگران نباشید؛ اصولگرایان موج سواری نمی کنند