مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 دی 1397 ساعت 16:062019-01-01سياسي

ما به FATF می پیوندیم با لحاظ تحفظاتی/ تقدیم بودجه با تاخیر 2 هفته ای انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،محمّدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز(سه شنبه 11 دی ماه) در نشست خبری که در محل سایت خبرآنلاین برگزار شد اظهار داشت: - دبیرکل جمعیت پیروان خط امام و رهبری با اشار به بیانات رهبر انقلاب پیرامون لزوم تنظیم بوجه 98 با توجه به مقتضیات تصریح کرد: بر همین اساس تقدیم بودجه 2 هفته ای با تأخیر انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،محمّدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز(سه شنبه 11 دی ماه) در نشست خبری که در محل سایت خبرآنلاین برگزار شد اظهار داشت: فتنه 88 یک توطئه سخت و سنگینی بود که عده ای خواسته یا ناخواسته خواب های آشفته ای دیده بودند که بتوانند تغییراتی در جمهوری اسلامی بوجود بیاورند و تحمل نظام هم زیاد بود ولی بسیاری از حرمت ها هتک شد.

وی افزود: قبل 22بهمن88 بیانیه ای صادر کردند و فراخوان دادند که مردم 25بهمن به صحنه بیایند و حصر خانگی از آن زمان شروع شد.

می خواستند 22بهمن را به 25بهمن تبدیل کنند و البته نظام نرم ترین برخورد را کرد و سران فتنه را در حصر خانگی قرار داد.

باهنر تاکید کرد: 9دی آبی روی همه توطئه ها بود و حضوری یکپارچه در حمایت از انقلاب داشتند و حماسه 9 دی برای پیشگیری این توطئه ها باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما به FATF می پیوندیم با لحاظ تحفظاتی/ تقدیم بودجه با تاخیر 2 هفته ای انجام شد

ما به FATF می پیوندیم با لحاظ تحفظاتی/ تقدیم بودجه با تاخیر 2 هفته ای انجام شد