مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 02:002019-01-01اجتماعي

ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از اول اسفند


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به استفاده بیش از 100هزار بازنشسته از سفرهای نورزوی تا 9 ماهه اول سال جاری اظهار کرد: برای سفرهای نوروزی تقریبا یک ماه زودتر، - اطلاعات سفرها برای ثبت نام در سایت صندوق قرار می گیرد.

زهرا زاده غلام در گفت وگو با ایسنا، درباره سفرهای نوروزی بازنشستگان کشوری توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: سهمیه سفرهای سیاحتی و زیارتی در قراردادهای ما مشخص و به شرکت ها اعلام شده است و مشکلی برای ثبت نام و انجام سفرها وجود ندارد.

وی افزود: در کل سال ثبت نام داریم چه نوروزی باشد و چه غیر نوروزی؛ البته برای سفرهای نوروزی تقریبا یک ماه زودتر، اطلاعات سفرها برای ثبت نام در سایت صندوق قرار می گیرد.

در ایام نوروز بیشتر سفرها به مشهد مقدس و بعد از آن به کیش و قشم خواهد بود و ممکن است امسال چابهار هم به آن اضافه شود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه سهمیه سفرها سالانه در اختیار شرکت های گردشگری طرف قرارداد قرارمی گیرد گفت: برای ایام عید نوروز سهمیه ای اضافه نمی شود، ولی کم هم نمی شود.

در 9 ماهه اول امسال نزدیک 100 هزار نفر از بازنشستگان از سفرهای کشوری استفاده کردند و پیش بینی می کنیم با توجه به اینکه سفر به کیش و قشم در زمستان اوج می گیرد آمار ما به 170 هزار مورد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از اول اسفند

ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از اول اسفند