مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 10:502019-01-02سياسي

«مارموز» انتقادی به روش های گذشته است


علی مطهری در واکنش به فیلم سینمایی «مارموز» گفت: این اثر انتقادی از برخی روش های گذشته بود و نشان داد که برخی رفتارها در گذشته اشتباه بوده اند.

- علی مطهری در واکنش به فیلم سینمایی مارموز گفت: این اثر انتقادی از برخی روش های گذشته بود و نشان داد که برخی رفتارها در گذشته اشتباه بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی مارموز به کارگردانی کمال تبریزی سه شنبه 11 دی ماه با حضور نمایندگان مجلس و خانواده های آنها به نمایش درآمد.

بعد از نمایش این فیلم، علی مطهری نایب رییس مجلس در سخنانی گفت: فیلم مارموز انتقاد از برخی روش های گذشته بود و اینکه برخی رفتارها در گذشته اشتباه بوده است.

وی ادامه داد: فیلم نقاط مثبت و منفی داشت و بعضی صحنه های فیلم جذاب بود و نمایش چنین فیلم هایی که در جامعه نشاط ایجاد می کند، مثبت است.

مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس نیز با مثبت ارزیابی کردن نمایش این فیلم برای نمایندگان مجلس، گفت: فیلم مارموز فیلم سخت و اثر خاصی است و مانند حرکت کردن بر روی مرزهایی است که نقاط مثبت و منفی دارد.

وی ادامه داد: تعداد زیادی از نمایندگان و خانواده های آنها که در نمایش ویژه این فیلم حضور داشتند، فیلم را تقریبا پسندیدند و با بسیاری از صحنه های فیلم خندیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مارموز» انتقادی به روش های گذشته است

«مارموز» انتقادی به روش های گذشته است