مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 11:062019-01-02بين الملل

امارات و عربستان برای تقابل با ترکیه درصدد اعزام نیرو به شمال سوریه هستند


سایت صهیونیستی دبکا مدعی شد، تعدادی از افسران مصری و اماراتی با بازدید از شهر منبج در استان حلب سوریه درصدد فراهم کردن مقدمات لازم برای استقرار نیروهایشان در این منطقه پس از خروج نظامیان آمریکایی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری رژیم صهیونیستی (دبکا) ادعا کرد که افسرانی از مصر و امارات به شهر منبج سوریه سفر و از آنجا بازدید کردند  تا ضمن ارزیابی امور مقدمات لازم برای استقرار نیروهای دو کشور در این منطقه بعد از خروج نیروهای آمریکایی فراهم شود.

دبکا در ادامه مدعی شد، بشار اسد، رییس جمهور سوریه با حضور نیروهای مصری در این منطقه موافقت خواهد کرد، چون عبدالفتاح السیسی طی چهار سال گذشته از او حمایت کرده است.

این پایگاه خبری صهیونیستی گفت که به احتمال زیاد، دولت سوریه حضور نظامی امارات را بپذیرد زیرا ابوظبی می تواند در بازسازی سوریه کمک مالی کند، علاوه بر اینکه اخیرا سفارت خود را در دمشق بازگشایی کرد.

دبکا همچنین ادعا کرد، حضور نظامیان مصری و اماراتی می تواند زمینه را برای حضور نظامی بزرگ تر کشورهای عربی نظیر عربستان و دیگر کشورها به منظور مقابله با حضور نظامی ایران در سوریه فراهم کند.

القدس العربی به دنبال انتشار گزارش صهیونیستی فوق، نوشت: در صورت تایید این خبر، نمی توان آن را از سایر تلاش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات و عربستان برای تقابل با ترکیه درصدد اعزام نیرو به شمال سوریه هستند

امارات و عربستان برای تقابل با ترکیه درصدد اعزام نیرو به شمال سوریه هستند