مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 15:062019-01-02فناوري

پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف بهمن ماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور توسط مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، - پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور (ITWeekend 5) توسط مرکز نوآوری دانشگاه شریف در تاریخ چهارم بهمن ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور توسط مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات مخابرات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار با هدف نگاه تخصصی به مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات، انتقال تجربه بزرگان و ایجاد انگیزه برای تولید کسب وکار های نوین و خلاقانه در حوزه برگزار می شود.

پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (IT Weekend 5) چهارم بهمن ماه در محل باشگاه کسب وکار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود و ثبت نام برای حضور در آن از امروز با مراجعه به سایت http://itweekend.

ir آغاز شده است.

در این رویداد افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان های موفقیت و شکست های خود را در غالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبان مطرح می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف بهمن ماه برگزار می شود

پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف بهمن ماه برگزار می شود