مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 15:402019-01-02سياسي

چک های تامین اجتماعی از بابک زنجانی پس گرفته شد


سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پیگیری های 5ساله برای احقاق حقوق بیمه شدگان در پرونده بابک زنجانی گفت: 5 فقره چک سازمان تامین اجتماعی به مبلغ بیش از 17 هزار میلیارد تومان که بابت تضمین واگذاری بیش از 130 شرکت این سازمان به شرکت سورینت قشم متعلق به .

- سرپرست سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پیگیری های 5ساله برای احقاق حقوق بیمه شدگان در پرونده بابک زنجانی گفت: 5 فقره چک سازمان تامین اجتماعی به مبلغ بیش از 17 هزار میلیارد تومان که بابت تضمین واگذاری بیش از 130 شرکت این سازمان به شرکت سورینت قشم متعلق به بابک زنجانی واگذار شده بود، با پیگیری واحد حقوقی به سازمان تامین اجتماعی بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن زدا در همایش دبیران و اعضای هیات های تشخیص مطالبات که امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین باقری معاون قضایی دیوان عدالت اداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم دکتر نوربخش و مرحوم تاج الدین افزود: معتقدیم که هیات های تشخیص مطالبات پل ارتباطی میان کارفرمایان و سازمان تامین اجتماعی هستند.

اعتراض حق کارفرما است و بایستی ضوابط دادرسی منصفانه را در هیاتها مورد توجه قرار دهیم.

زدا در خصوص ماهیت جلسات هیات های تشخیص مطالبات گفت: این جلسات مرجع شبه قضایی است و باید با دیوان عدالت درباره چگونگی صدور آرا این هیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چک های تامین اجتماعی از بابک زنجانی پس گرفته شد

چک های تامین اجتماعی از بابک زنجانی پس گرفته شد