مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 دی 1397 ساعت 06:202019-01-03اقتصادي

99 درصد قبوض تلفن ثابت غیرحضوری پرداخت می شود


در حالی که با حذف قبوض کاغذی، صرفه جویی بسیار زیادی در وقت و هزینه و هم چنین کمک بسیاری به اجرای مکاتبات اداری می شود، به نظر می رسد هم اکنون نزدیک به 99 درصد از تمام قبض های تلفن ثابت در سراسر ایران به صورت غیرحضوری پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت الکترونیکی خدمتی است که اگر از مرحله شعار به عمل برسد، به واسطه آن می توان در کنار صرفه جویی 330 میلیارد تومانی اتصال کارت سوخت به کارت بانکی، 1440 میلیارد تومان در هزینه قبوض صرفه جویی کرد و این موارد شاید ابتدایی ترین بهره برداری ها از هوشمندسازی فرآیندهای دولتی باشند.

هم چنین در کنار استفاده های متعددی که از فرآیند هوشمندسازی می شود، می توان به به سمت صرفه جویی در هزینه ها برویم و این هزینه ها را از دوش مردم و یا هزینه بودجه برداریم.

از ابتدای سال، عدد اعتبار تخصیص یافته به وزارت ارتباطات، 600 میلیارد تومان بوده در حالی که 1440 میلیارد تومان هزینه قبوض خدماتی و یا 330 میلیارد تومان هزینه صدورت کارت سوخت است و این هزینه ها می تواند صرفه جویی و به عنوان منابع به آن ها نگاه شود.

وی هم چنین درباره خدمات ارائه شده با استفاده از دولت الکترونیکی توضیح داده بود: با استفاده از دولت الکترونیکی چند پروژه مهم در این مدت راهبری و رضایت عمومی جلب شد که نتایج آن را دیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 درصد قبوض تلفن ثابت غیرحضوری پرداخت می شود

99 درصد قبوض تلفن ثابت غیرحضوری پرداخت می شود