مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 دی 1397 ساعت 22:062019-01-03سياسي

لایحه اصلاح قانون شهرداری و دهیاری ها در دست بررسی است


مدیرکل دفتر هماهنگی امور عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری های کشور گفت: لایحه اصلاح قانون شهرداری ها و دهیاری ها در کمیسیون های تخصصی دولت در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر کریمی شامگاه پنجشنبه در جلسه شهرداران لرستان بیان کرد: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به عنوان دستگاه متولی همواره به دنبال شنیدن مطالبی است که مشکلات را برطرف کند.

وی تصریح کرد: سازمان شهرداری ها اسناد آسیب شناسی تهیه کرده که منظور از آنها شناسایی مشکلات شهرداری ها و دهیاری های کشور و حل و اصلاح آنها به صورت کوتاه و میان مدت است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری های کشور عنوان کرد: در قوانین بودجه سنواتی به دنبال اصلاح برخی از مشکلات کوتاه مدت هستیم به عنوان نمونه در گذشته اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به صورت شهرستانی توزیع می شد و این امر باعث عدم تعادل در توزیع اعتبارات شده باید که خوشبختانه با انجام پیگیری های مکرر توزیع شهرستانی به توزیع استانی تبدیل شد.

کریمی در ادامه با اشاره به اینکه البته هدف نهایی این است که بخشی از این اعتبارات به صورت ملی توزیع شود، افزود: قانون شهرداری ها قانون خوبی است اما گذر زمان این نیاز را به وجود آورده که اصلاح شود و در نتیجه این لایحه در کمیسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه اصلاح قانون شهرداری و دهیاری ها در دست بررسی است

لایحه اصلاح قانون شهرداری و دهیاری ها در دست بررسی است