مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 دی 1397 ساعت 01:002019-01-03سياسي

سلیمی: آگاهی مردم به حقوق شهروندی از عوامل پیشرفت هر کشوری است


یک عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به تاثیر آگاهی شهروندان از حقوق شهروندی و عمل به آن در حل مشکلات جامعه گفت: اگر هر شهروند به حقوق دیگری احترام بگذارد و برای آن ارزش قائل شود قطعا مطالبه گری از دولت و مجلس کاهش می یابد.

- اصغر سلیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت تبیین حقوق شهروندی در جامعه بیان کرد: یک جامعه متشکل از شهروندان است و قطعا اینکه ما در جامعه دولت را مورد انتقاد قرار می دهیم یا از یکدیگر انتقاد می کنیم در عمل این انتقاد به هریک از شهروندان بازمی گردد چراکه دولت و مسئولین و کارمندان ادارات از خود ما هستند و افرادی نیستند که از خارج کشور آمده باشند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر ما نمایندگان مجلس را انتخاب می کنیم تا برای اداره بهتر جامعه قوانین وضع کنند اما بعضی از مردم انتظار دارند که حتی خود نمایندگان قوانین وضع شده را زیر پا بگذارند.

وی افزود: اگر در زندگی روزمره اجتماعی، هر یک از شهروندان وظیفه خود را بشناسند و با تبعیت از قانون تعاملات اجتماعی داشته باشند قطعا خیلی از مشکلات جامعه که از دولت مطالبه حل آنها را داریم حل خواهد شد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس در ادامه تصریح کرد: امروز اگر ما به کشورهای توسعه یافته نگاه کنیم، می بینیم که یکی از مهم ترین عوامل پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: آگاهی مردم به حقوق شهروندی از عوامل پیشرفت هر کشوری است

سلیمی: آگاهی مردم به حقوق شهروندی از عوامل پیشرفت هر کشوری است